Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
JulieM-pitous

Un autre jeu de races

Messages recommandés

Nommez une race de chiens débutant par la dernière lettre du mot précédant (Ex. chihuahua = American BullDog, etc.)

On débute avec Bouvier Bernois ... donc le prochain doit débuter par S.

Invité

S comme sait pas trop écouter son maître lol!

Utonogan (c'est le seul que j'ai trouvé et c'est vraiment reconnu mais vu que c'est le seul...)

The Utonogan is a mix of Siberian Husky, Alaskan Malamute & GSD. All 3 breeds have hereditary hip & eye problems so you need to find a breeder who hip scores their dogs and who has them eye tested for a number of eye conditions. From what I have seen Utonogan breeders do not seem to have health testing as a priority. As they are such a modern invention, you are likely to get any of the problems associated with any of the 3 breeds - Mals tend not to be dog friendly, Sibes can never be let off the lead & GSDs can be very strong willed. On the plus side, Mals are wonderful with their owners, Sibes love everyone & GSDs are just the best breed out! Of the 3 breeds involved 2 are Spitz breeds which can be very difficult to train - certainly nothing like a Border Collie, they prefer to please themselves rather than their owner - and can be very vocal.

n

Invité
Fox terrier à poil lisse
E...

Invité
maudit juste un peu avant moi lollll..

Invité
Épagneul nain Continental

L...

Oh boy Heu..

Old english ship dog (bobtail, berger anglais)

A part ca je sais pas la...

Il y aurait eu le Old english bulldog, c'est surtout lui j'avais en tete sinon ouff!

hihihi

En somme on s'entend pour G? :)

• Créer...