gnads2002 0 Posté(e) le 8 septembre 2008 Congratulations TJ It is very generous of you to put up an english board on your site. I hope I can post some material of interest. I have seen the photos of Rhames birds & I believe he is suffering from his isolation in Mexico. His birds need a lot of improvement & I don't know how he can achieve that unless he gets access to better quality birds from the USA. cheers Talk to you later gnads ------------------------------------------------------------------------------------- Félicitations TJ Il est très généreux de vous pour mettre vers le haut un conseil anglais sur votre emplacement. J'espère que je peux signaler un certain matériel d'intérêt. J'ai vu les photos du & d'oiseaux de Rhames . Je crois qu'il souffre de son isolement au Mexique. Ses oiseaux ont besoin de beaucoup de & d'amélioration. Je ne sais pas savent il peut réaliser cela à moins qu'il obtienne l'accès aux oiseaux de meilleure qualité des USA. à la votre Entretien à vous plus tard gnads Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
TJ-show-racer 0 Posté(e) le 8 septembre 2008 Hello and thank you Gnad ! I hope this section will be used by a lot of Show Racer breeders around the world. I think that we could do very good job if we succeeded in uniting the stockbreeders of all countries here! I'm waiting for your interesting material... Regards TJ Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites