Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
deadvenom-x

CRBE: Stav's boas + Pickups

Messages recommandés

The CRBE was AWESOME!! I got there super early to meet Brian and the crew from BHB lol! I didnt want to be in a crowd. anyways, I picked up a beautiful 100% het albino from Jon (Sweet-Lou) to go with my female.. hopefully to get some "black tails" from the babies in the future... and a stunning and VERY outgoing, hyper active female hypo from Stav. Even after eating she just keeps moving!
I also picked up an Asian Water Monitor, please no bashing that I cannot care for it.. I fully know the requirements, size they attain, food cost, etc etc for them.
anywho, photos!!
Firstly, Stavs AMAZING Reverse Striped hypos(but the other hypos first).. he wanted me to take a few photos, so here they are:

My pick ups:

grow up enclosure:

Male het albino will be paired with Ayres in the future:

Ho lala Watatot les stripe son eceura ( amazin) the brith one is stuning

Thanks alot ashley for taking the pics ..... I didint even had time to take pics of my breedings myself Wink

En tk 6 reverse sur 10 ....... je doute que ce soit pas quelque chose de génétique ... on verra bien dans le futur ..... j'ai hâte de voir car mes favoris l'anerithrisme en fait parti et ils sont possible het anery ..... j'ai hâte de voir .

Le blanc il est a Bobspike depuis le début et Merci pour tout encore une fois Bob ! Very Happy

son juste debile les reverses ,jai vue la porter ,son tous aussi beau ...felicitation tres belle achats

Juste au cas ou ..... les reverse ne sont pas a vendre c'étais juste en display Very Happy

lolol dsl sais peu etre moi qui est mal ecrit ,jvoulais parler de sais achats ,non des reverse ...dsl jai dla misere avec la ponctuation desfois ..

slim a écrit:
lolol dsl sais peu etre moi qui est mal ecrit ,jvoulais parler de sais achats ,non des reverse ...dsl jai dla misere avec la ponctuation desfois ..

non non j'avais compris .... c'étais juste au cas ou autres personnes ne le comprennent pas Very Happy

• Créer...