Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
PDDM

My Pythons

Messages recommandés

Just thought Id post a few pictures of my Pythons. Ill start off with one of my favourites that has a very bad reputation for being aggressive--even though the people that actually work with them andhave kept them know that tat reputation belongs to the WCs of this species and CB are actually pretty tame once older (yes GTPs are pretty aggressive--When theyre young--but if that makes us consider green trees aggressive couldnt we say the same thing about cornsnakes and any other snake?)

This ones pretty dirty....

malade les mins sont tout petit pis y comences dejat a verdir tk il est vrm beau le tiens chuis un ti peut jaloux

merci, mais je naime pas le jaune, ca faire 14 mois que je attendre pour lui de etre completement vert!

Jaime mon python vert, mais jaime lui plus!:

(Il y laid en cette moment parce que il y en bleu en cette moment)

Il es environs 18 mois maintenant et il es 15-20% Vert, lol. Je crois que cest un biak type, mais jai pas sur encore...

Mes autres Pythons:

yan a écrit:
special quand meme le gtp,celui que javais a 10 mois il etait pas mal toute vert.je me demande si sais different dune localité a une autre.

They say it can sometimes take Biaks three years to change from Red/Yellow to green!

J'ai 2 Aru type. Ils ont commencé à devenir vert le mois dernier. Le changement de couleur est vraiment trippant. Ils n'ont que quelques mois (nés en février si je ne me trompe pas) et commencent déja à changer de couleur. C'est génial mais nous aurions aimé qu'ils restent jaune un peu plus longtemps Razz

Magnifique spécimen ton GTP.

Nice GTP you have there, and I agree with you, he looks like a Biak.
He also looks very calm in your hands, do you handle it a lot?

Amy a écrit:
Nice GTP you have there, and I agree with you, he looks like a Biak.
He also looks very calm in your hands, do you handle it a lot?

I very rarely handle him, only to take pictures or to clean the cage. Last October(08) when he was still young he was quite a vicious angry yellow worm. Now I let even little children handle him (He/She is a lot bigger than it looks to be in the pictures. Been needing to sex it..) Most GTPs from what Ive heard, mellow out with time. Hasnt bitten me in well over 7 months.

• Créer...