Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
Rob McRobbie1

Montreal Area Vets???

Messages recommandés

I am looking for a reputable vet in the Montreal/West Island area..dealing with exotics. Can someone please assist? Thank you in advance...


Rob

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
mr.tadeusz sikorski..clinique veterinaire villeray-papineau 514-593-6777,

7655 papineau montreal..www.vet.qc.ca

this vet deal whit snake,last year,he treated my snake,very professional and not expensive..i have a good experience whit her..good luck

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
yan a écrit:
mr.tadeusz sikorski..clinique veterinaire villeray-papineau 514-593-6777,

7655 papineau montreal..www.vet.qc.ca

this vet deal whit snake,last year,he treated my snake,very professional and not expensive..i have a good experience whit her..good luck


I had a bad experience with this vet, i would not recommend him. Not at all in fact

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
yan a écrit:
mr.tadeusz sikorski..clinique veterinaire villeray-papineau 514-593-6777,

7655 papineau montreal..www.vet.qc.ca

this vet deal whit snake,last year,he treated my snake,very professional and not expensive..i have a good experience whit her..good luck


This vet has bean treating my hedgehogs and reptile for 2 years (leopard gecko and my turtle when she was here, she died last summer:()

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Rob

Moi je confirme aussi Avec Mr. Sikorski , il m'a opéré une femelle y a pas longtemps et je suis a 1000% satisfait thumright

C'est les deux des bons Vet avec anima+


( pas BOI ici svp pour dire que vous aimez pas tel ou tel vet..... merçi )

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
BOI: Board of Inquiry

Un forum pour se renseigner sur un éleveur ou acheteur avec qui l'on veut faire affaire.

Ma blonde a fait affaire avec Dr. Sikorski et a été entièrement satisfaite aussi.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
I suggest Dre. Corina Lupu or Dre. Danielle Beaulieu at Hopital Veterinaire pour oiseaux et animaux exotiques on Sherbrooke W in NDG 514-486-5258.

Dre. Beaulieu saved my turtles and chameleons; I've been there for 15 years now. I even go there for my daughter' rats!

Good luck!!!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...