deadvenom-x 0 Posté(e) le 28 novembre 2010 Tiger Ratsnake anyway!!! Picked up this beauty from Manticore Imports today! Merci! He is a real stunner!!!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Laurent4211 0 Posté(e) le 28 novembre 2010 HOLY /"%$"$%$%$" .... That is one nice Tiger rats !!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
deadvenom-x 0 Posté(e) le 28 novembre 2010 Laurent a écrit:HOLY /"%$"$%$%$" .... That is one nice Tiger rats !!! LOL ya eh?? I never though I would find one as nice as Nicks...but I think I may have! All the Tiger Rats I have ever seen (aside from Nicks) have been kinda ugly lol...I HAD to get this one Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Myloup11 0 Posté(e) le 28 novembre 2010 One word .. WOW ! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
deadvenom-x 0 Posté(e) le 28 novembre 2010 one more photo Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Nir 0 Posté(e) le 29 novembre 2010 deadvenom-x a écrit:Laurent a écrit:HOLY /"%$"$%$%$" .... That is one nice Tiger rats !!! LOL ya eh?? I never though I would find one as nice as Nicks...but I think I may have! All the Tiger Rats I have ever seen (aside from Nicks) have been kinda ugly lol...I HAD to get this oneThere is a reason as to why it is as nice as mine... It's from the same clutch as mine... Come's from Michelle at primareptilia. I believe your's is male.... Weird that it's only 6 feet though... My male is pushing 9 feet and my female 7 feet!! I'm introducing my male to my female this week. Crossing my fingers for positive results.Beautiful! My favorite species by far!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
deadvenom-x 0 Posté(e) le 29 novembre 2010 Nir a écrit:deadvenom-x a écrit:Laurent a écrit:HOLY /"%$"$%$%$" .... That is one nice Tiger rats !!! LOL ya eh?? I never though I would find one as nice as Nicks...but I think I may have! All the Tiger Rats I have ever seen (aside from Nicks) have been kinda ugly lol...I HAD to get this oneThere is a reason as to why it is as nice as mine... It's from the same clutch as mine... Come's from Michelle at primareptilia. I believe your's is male.... Weird that it's only 6 feet though... My male is pushing 9 feet and my female 7 feet!! I'm introducing my male to my female this week. Crossing my fingers for positive results.Beautiful! My favorite species by far!!hahha that would make sense if he is indeed from the same clutch. Mine is male, so I was told....he's at least 6 feet...maybe 7 at most. I hope your guys work out!! I want to see..BABIES!!!!!!!!!!!! Again, I blame you for this. Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Francois491 0 Posté(e) le 29 novembre 2010 A really nice species to work with.... congrats! Good luck Nir with your breeding project. Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Ophidioman1 0 Posté(e) le 29 novembre 2010 So beautifull !! Congratz !! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Ghost03 0 Posté(e) le 29 novembre 2010 Nice snake Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
justin1 0 Posté(e) le 30 novembre 2010 This little gem is now a men! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
deadvenom-x 0 Posté(e) le 30 novembre 2010 justin a écrit:This little gem is now a men!LOL. Would you happen to have past photos or no? Also birthdate? Just curious!! Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites