Saint mom 0 Posté(e) le 24 janvier 2013 J'ai reçu un courriel d'une chum américaine. Avis aux intéressés qui veulent du Français venant de Susan.Hello Everyone;I know we've been quiet lately, but that's actually a good thing. It means we've been working on all kinds of new and exciting things for Say Yes in 2013!One big goal of mine has been to "diversify" our programs a bit, since the "Do-Land" teaching style has spread to many other countries around the world. And now, we're ready to begin the first step in this process: We are considering creating a series on online dog training videos in French. This would be our first venture into translating our method of dog training into another language. We need to know if there is interest out there. So if you are as excited about this idea as we are please follow this link to let us know! If you have french speaking friends that may not be on this (english) list please be sure to forward this email to them. Looking forward to hearing from all of my french friends!All the bestSusan GarrettSay Yes Dog Training IncBonjour Tout le monde,Nous envisageons de créer une série de vidéos en ligne sur le dressage de chiens en français. Cela serait la première traduction de notre méthode de dressage de chiens dans un autre langage. Nous voudrions savoir si cela vous intéresse. Donc si vous êtes tout aussi excité à propos de cette idée que nous le sommes cliquez s'il vous plaît sur ce lien pour nous le faire savoir ! Si vous avez des amis qui parlent français qui pourraient ne pas être sur cette liste (en anglais), s'il vous plaît transmettez-leur cet email. Je suis impatiente de recevoir les retours de tous mes amis francophones !Je vous souhaite le meilleur, Susan GarrettSay Yes Dog Training IncLe lien dans le texte:http://www.susangarrett.com/french-recallers/ Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Tinytot 0 Posté(e) le 25 janvier 2013 Merci! Je me suis inscrite Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites