Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
animo-aequoanimo

Un refuge perd son abri principal

Messages recommandés

Un refuge de Pierrefonds qui abritait des chats perd son abri principal et a 300 chats à placer de toute urgence.

http://www.catloversrescuegroup.com/fr
http://www.catloversrescuegroup.com

URGENT!

Dear Friends,

We have lost our main shelter and have 300 cats that need immediate housing. We would love to adopt out these loving companions, however, in-lue of that, we need temporary Foster homes immediately until we can find permanent homes. We need immediate donations to procure another facility to house our fury friends.

If you wish to donate please send all donations to:

4332 Kimber
Pierrefonds, Quebec H9H 5E9

Questions please call - 514-773-CATS (2287)


This weekend Cat Lovers Rescue Group is hosting an
Animal Charity Fundraiser at

the “Fruits de Fantaisie” Country Store, Juice Bar & Café,
190 St-Paul, in Ste- Genevieve.
(corner Gouin Blvd. & St-Charles Blvd, behind “La Maison Verte” Restaurant)

Included Activities:

-GARAGE SALE

-BAKE SALE & Café

-ANIMAL ADOPTIONS: including cats, kittens, and a wide variety of dogs from various organizations on sight

We are presently taking any material donations that could be used in various shelters or for the sale.

This is an urgent situation for these animals. Please call Sylvie at (514) 626-6049 to donate items for sale, or inquire about cats available for adoption.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

J'ai vu cette nouvelle à la télé il y a quelques jours ! Shit
Je crois que le bâtiment a été vendu pour faire place à la construction de condominiums mais je me demande pourquoi ils ne peuvent pas louer un autre emplaçement

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Je n'ai entendu que la fin, soit que ce refuge cherchait à faire adopter ces 300 chats. Je ne sais pas depuis quand ils savaient qu'ils devraient quitter les lieux mais peut-être qu'ils n'ont pas pu trouver un nouveau local. Je ne le sais vraiment pas.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...