Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
Thalian

Le défi des refuges; aidez le Repaire de Sasha!

Messages recommandés

Moi je n'ai pas été capable de voté ce matin mais par contre je viens de voir qu'effectivement on a GAGNÉ!

The Animal Rescue Site $300,000 Shelter Challenge of 2011 - together with Petfinder.com

Congratulations to our Weekly Winners - each will receive a $1,000 grant to help animals.

Week 10: Sasha's Den Rescue, located in Rawdon, Quebec, Canada
cheerscheerscheerscheerscheers

On a bien travaillé gang

Fantastique!!!!

Mais ça me fait suer! Pas capable de voter ce matin! toilette Pourtant, la periode de votation prend fin ce soir....

Thalian a écrit:
Fantastique!!!!

Mais ça me fait suer! Pas capable de voter ce matin! toilette Pourtant, la periode de votation prend fin ce soir....

Bizarre car ca dit bien que le concours prend lundi le 18 sept à minuit .
Ca dit aussi que les gens ( gagnants ) cité plus haut ( 1 à 10 sem ) + les 2 autres pour les photos ne sont pas illigibles pour le "GRAND PRIZE" mais qu'ils sont quand même illigibles pour d'autres prix dont celui hebdomadaire ...pas évident à comprendre Heu..

Congratulations to all our Weekly Winners. Each receive a $1,000 grant to help animals!

Week 1: The Cat House on the Kings, located in Parlier, CA.
Week 2: The Oasis Sanctuary, located in Benson, AZ.
Week 3: Rolling Dog Ranch Animal Sanctuary, located in Lancaster, NH.
Week 4: Friends of Felines Rescue Center, located in Defiance, OH.
Week 5: Blind Cat Rescue & Sanctuary, Inc.*, located in St. Pauls, NC.
Week 6: Oldies But Goodies (Northern VA) Cocker Rescue, located in Newington, VA.
Week 7: Rikkis Refuge, located in Orange, VA.
Week 8: Delaware Valley Golden Retriever Rescue, located in Reinholds, PA. Week 9: Save-A-Pet, located in Grayslake, IL.
Week 10: Sasha's Den Rescue, located in Rawdon, Quebec, Canada.

Congratulations also to our Funny Fluffy Photo Contest winners.
Click here to see all the finalists!

Round 1 winner ($2,000 grant): Ozark Mutts and Stuff, located in Mountain Home, AR
Round 1 second prize ($1,000 grant): Friends of Felines Rescue Center, located in Defiance, OH

*
"Note: This group does not show up in the "Eligible for Grand Prize" chart because they've already won this year. They are, however, still eligible for other prizes, including the weekly prize
"
Vous vous comprenez vous scratch

J'y comprends pas grand chose moi non plus Mariemi. On dirait qu'ils ont arrêté les votes pour le Repaire étant donné le prix gagné. scratch On ne peux même pas voir les résultats canadiens. C nul

Demain peut-être lorsque les votes seront comptabilisés.

• Créer...