rumi 0 Posté(e) le 31 mai 2006 http://www.ruffwear.com/s.nl/category.15/it.A/id.1386/.f Unique lock incorporates a simple, push-button key design for greater ease of use 2 keys are provided to assure you never worry about misplacing or losing your "only" key Strong nylon webbing, reinforced with steel cable to prevent the leash for being cut or chewed Durable swivel hook prevents leash twist and provides a quick connection to any collar, lead or harness Lightweight foam-lined handle provides maximum comfort for you and your four-legged friend Grommets accommodate a wide variety of canine neck sizes (ranging from 12-28 inches for use with most medium to large breed dogs) Nickel-plated hardware throughout for an attractive, high-quality finish Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites
Tiger11 0 Posté(e) le 31 mai 2006 Je ne suis pas sur moi, je ne laisse jamais Tia sans surveillance, car j,ai peur de me la faire voler. En fait l'idée de la laisse qui barre c'est pas hot hot, dans le sens que la personne mal intentionnée peut très bien couper la laisse et se sauver tout de même avec le chien hein. Plusieurs personnes se font voler leur vélo parce que le voleur coupe la chaine etc... donc j'imagine qu'une laisse barré ça empêchera pas grand monde non ? En tout les cas, moi je ne paierait pas pour ça à moins vraiment que la laisse soit pratiquement indestructible, et même encore, je préfère user de prudence et ne pas laisser Tia seule. Partager ce message Lien à poster Partager sur d’autres sites